Ne Foto: Bjeshkët me Namë, të cilat Jovan Cvijiqi i bëri të Namura!/
Nga Fahri XHARRA/
Më falë Shqipëri që të rëndova ndoshta edhe të lëndova! Më fal! Por i pezmatuar nga ato që po lexoj për ne e mbi ne , ta mbushin zemrën plot vaj. Si lejohet që çdo kush të shkordhet mbi ne , e ne të heshtim? Si lejohet, e gjithë ajo energji e mohuesve të shkarkohet mbi ne?
Dhe Shqipëria heshtë, nuk bëzanë!
Që nga koha e Ismail Qemalit , neve nuk patëm njerzë të denjë të politikës që ti dalin zot atdheut. Na erdhi Esat Pasha me dum`babën , e pastaj deri te mbreti Zog , sa qeveri i ndërruan , pastaj mbreti , pastaj fashizmi , pastaj Enveri që me çdo kusht donte të hyj në histori me marksizëm – leninizmin e tij , donte ta rrenojë “ imperializmin” dhe “revizionizmin “ në botë . Pastaj Ramiz Alija , Sali Berisha, Fatos Nano dhe tani Edi Rama , asnjë nga këta ,asnjë për komb. Leta shikojnë historinë e tyre udheqëse te gjallët dhe kurse për ata që na i kan marrur të ligat ,le të hapin sytë trashëgimtarët dhe të na tregojnë një sukses kombëtar.Asnjë!
Serbia e ka ndërruar strategjinë e poshtërimit ndaj nesh , ndaj shqiptarëve ,ndaj Shqipërisë ! Tani janë futur në lojë boshnjakët ( me të vjetrën , muslimanët) e viseve shqiptare të cilët konferencat e ndryshme i ndanë nga trungu. Tani mu ata që e paten fatin e tillë , të ndarjes , të zhdukjes nga origjina e tyre e kërkojnë veten diku në askund .Le të shkojnë ku të duan , të humbur janë sepse neve nuk kishim fuqi t`i mbrojmë . Le të shkojnë ku të duan se ne nuk e dijmë as një fjalë zyrtare për ti “kthjelluar: nga mendja dhe të mendojnë ndyreshe ; ose së paku mos të mundohen të na” ndërrojnë” strukturën kombëtare të Shqipërisë .
E keni njohur një historian boshnjak , quhet Mustafa Memaj ( jo , Memiq ) është nga Gusinja , ishte dikur shqiptar; kurse tani boshnjak ( musliman ) me ndikim të madh në kombin e tij të dikurshëm shqiptar .( Mustafa_Memic_2007Mustafa Memić rođen je 24. augusta 1924 godine u Gusinju, gdje je 1935. završio četverogodišnje osnovno školovanje. Od septembra 1935. do kraja marta 1941. godine učio je u Velikoj medresi kralja Aleksandra u Skoplju. ) Paska pas mësuar 6 vjet në Medresën e madhe të Shkupit “ Krajl Aleksandër” . Aty ku edhe hasan Kaleshi i morri mëesimet për tradhtinë kombëtare.
Tani , edhe pse i shtyer në moshë ai prapë e vazhdon lojën e tretjes së shqiptarëve të vendit të tij në amulli kombëtare e cila nuk ka egzistur kurrë ; në boshnjak të Sanxhakut ?
Ai e thot dhe e shkruan edhe e mbronë nërkombëtarisht “ Banorët që nga Bjeshkët me Nam ( Prokletije ) janë të njohur për organizimin fisnor dhe malor të jetës së tyre, dhe mirreshin vetëm me blegtori , dhe normalisht edhe me dyndje“
E ka një qëlim të keq Mustafa Memiqi kur thot” që lëvizjet e tyre ishin një kahore nga malet malaziase(?) dhe malësisë së Shodrës (crnogorskih brda i skadarske malesije ) e drejt në krahinën e Plavës dhe Gusisë , Luginës së Lumit Lim dhe Rozhajës e në anën tjetër drejt Podgoricës , rrafshinës së Zetës dhe Nikshiqit dhe Tivarit “ Pra ,andej para nuk paska pasur shqiptar vendas por vetëm ardhacak malësor ? ( Të flisite për kohën parailire , ndoshta .Por jo , ai flet për kohërat e reja ) . (Qëllimi 1 ) . Dhe vazhdon . : lëvizjet në kahjen tjetër- drejt Shkodrës (najprije su zapažena krajem XVII vijeka iz Boke Kotorske, prvenstveno iz Herceg Novog i Risna i krajem XIX vijeka iz Nikšića, Spuža, Žabljaka, Zete i Podgorice, a tokom druge decenije XIX vijeka iz plavsko-gusinjske oblasti, takođe prema Skadru. )
Pra lëvizjet e muslimanëve ( lexo: shqiptarëve ) nga tokat e tyre e drejt Shqipërisë , nga Boka e Kotorit, HercegNovi, Nikshiqi, Spuzha, Zhablaku , Zeta e Podgorica , pastaj nga Plava e Gusija,.( Qëllimi 2 dhe 3 )
Ky ishte një debim me dhunë i shqiptarëve të Bokës së Kotorit, HercegNovit, Nikshiqit, Spuzhës, Zhablakut , Zetës dhe Pogoricës pas Kongresit të Berlinit (1878 ) – qëllimi 2 , dhe qëllimi i tretë të na bindë nebve dhe botën që malaziasit e populluan Veriun e Shqipërisë me popullsi boshnjake .
Literatura që Memaj ( Memiqi ) e ka përdorur për këtë shkrim është impozante:
1. Tomo K. Popović, Herceg-Novi, Istorijske bilješke, knj. prva, 1382-1797, Orjena, Herceg-Novi, 1924, 95;
2. Hivzija Hasandedić, Spomenici islamske kulture u Herceg-Novom i okolini, “Takvim” 1407/8-1987, Sarajevo, 1987, 152, 153; – Hrvatski arhiv Dubrovnik, C, 2-Za, C 2-4, C-61 a, Acta turcarum Arhiva 5. 3.Tomo K. Popović, Herceg-Novi, 93;
4. Autor podatke dobio od Oručević Slada, dip. ekonomista u Privrednoj komori SR BiH, zavičajno iz Podgorice. Ima rođake u Skadru;
5. Mustafa Memić, Plav i Gusinje u prošlosti, Beograd, 1989, 75;
6. Razgovor autora sa Bašić (Duli) Medihaja, živi u Tirani, razgovor vođen kada je kao gost boravila u Sarajevu (10. VI 1990. godine);
7. Petar Šobajić, Nikšić-Onogošt, Beograd 1938 116.
8. Isto, 120.
9 Dr Žarko Bulajić, Agrarni odnosi u Crnoj Gori (1878-191 2), Titograd, 1959, str. 88-89;
10Demuš Đoković, Razvoj revolucionarnog pokreta na području Tuzi i Malesije između dva svetska rata. Rukopis u Istorijskom institutu SR Crne Gore; Hercegovine 11503, 11504;
Shikoni , të heshturit e Shqipërisë , Mustafa Memiqi , nuk është për tu injoruar ,sepse ai kryen shërbime të mëdha në mohimin dhe shtrembërini e historisë sonë, Librat e tij janë të pa numërt , dhe të gjitha me një qëllim : Mohimin!:
Librat e Memiqit:
1.Velika medresa i njeni učenici u revolucionarnom pokretu, Skoplje 1984., recenzenti: dr. Anton Kolendić i Edib Hasanagić,
2.Plav i Gusinje u prošlosti, Beograd 1989., recenzenti: akademik Branko Pavićević i akademik Sima Ćirković,
3.Bošnjaci-Muslimani Sandžaka i Crne Gore, Sarajevo 1996., recenzenti: akademik Avdo Sućeska i prof. dr. Mustafa Imamović,
4.Poznati Bošnjaci Sandžaka i Crne Gore, Sarajevo 1998., recenzenti: prof. dr. Enes Pelidija i prof. dr. Ismet Dizdarević,
5.Kad iz staračkih grudi prikrivena se zavist i zloba probudi, Sarajevo 2001., recenzenti: Ishak Laličić i Fehim Kajević,
6.Korjeni zla i nasilja, Sarajevo 2002., recenzenti: mr. Muharem Kreso i dr. Husnija Kamberović,
7.Bošnjaci (Muslimani) Crne Gore, Sarajevo 2003., recenzenti: prof. dr. Novak Kilibarda i dr. Safet Bandžović,
8.Pojave prozilitizma u plavsko-gusinjskom kraju 1913. i 1919. godine, Sarajevo 2004., recenzenti: akademik Muhamed Filipović i mr. Sefer Halilović.
9.Sjećanje na Dževahiru Memić, rođ. Hot, Sarajevo 2004.
E ne , na qoftë për marre e për turp , kënaqemi me një ideologji antikombëtare, i lejomë krymbat e huaj t`i lëshojnë larvat e tyre që vështirë çrrënjosen
Fahri Xharra, 28.07.15 , Gjakovë
.