Saimir Kadiu/
Në romanin e tij ” The Sun Also Rises” (1926), Ernest Hemingway eksploron erozionin e moralit përmes jetës së zhgënjyer dhe pa qëllim të personazheve të tij, të cilët janë pjesë e “Brezit të Humbur” që u shfaq pas Luftës së Parë Botërore. Romani përshkruan një botë ku vlerat tradicionale janë shkatërruar nga trauma e luftës, duke çuar në një ndjenjë të prishjes morale dhe dëshpërimit ekzistencial.
Konsiderohet si vepra me e rendesishme e tij.
Personazhet e Hemingway, si Jake Barnes dhe Lady Brett Ashley, lundrojnë në një peizazh ku kodet e vjetra morale nuk zbatohen më. Jetët e tyre karakterizohen nga një ndjekje e kënaqësive kalimtare – alkooli, seksi dhe udhëtimi – ndërsa përpiqen të gjejnë kuptim në një botë pa siguritë morale që dikur i udhëhiqnin. Kjo ndjekje shpesh çon në sjellje vetëshkatërruese dhe një ndjenjë të thellë zbrazëtie.
Portretizimi i moralit në roman është i lidhur ngushtë me përshkrimin e tij të dashurisë dhe marrëdhënieve.
Aferat e shumta të Brett dhe dinamika e ndërlikuar mes personazheve nënvizojnë një humbje të lidhjes dhe përkushtimit të vërtetë. Paaftësia e personazheve për të gjetur përmbushje në këto marrëdhënie pasqyron ndjenjën më të gjerë të konfuzionit moral dhe prishjes së vlerave tradicionale.
Proza e rrallë dhe e drejtpërdrejtë e Hemingway pasqyron realitetin e zymtë të kësaj rënie morale, duke kapur betejat e brendshme të personazheve dhe ndjenjën e përhapur të zhgënjimit.
Nëpërmjet përvojave të tyre, “The Sun Also Rises” paraqet një koment të fuqishëm mbi vdekjen e moralit në një botë të pasluftës, ku strukturat e vjetra të kuptimit janë shembur, duke i lënë individët të hutuar dhe në kërkim të formave të reja të qëllimit.