Lulet e bukura lulëzojnë edhe në kohë tmerri !I shkulin,i shkelin dhe ato përsëri ngrejnë koken dhe dëshmojnë se kanë detyrim hyjnorë ta zbukurojnë boten! ( nga Xhelil Arifi)/
Ne Foto;Shqiptaret e Virpazarit, ne momentin e ikjes./
NGA FAHRI XHARRA/
Më duhet që të jem syhapur , dhe kjo i detyruar nga symbyllja , naivititeti,shpirtngushtësia , mos informimi i drejt i një numri të madh të shqiparëvenga të gjitha tokat shqiptare. Qaheshim se nuk e kemi shtetin tonë , sepse ishim ndër komandon jugosllave. Po tani që kemi shtetin ? E kemi edhe Shqipërinë ; që të dy shtetet të pavarura , sovrane etj, etj. Por çka me to , kur nuk janë në gjendje ti dalin zot vendit të vet , popullit të vet , por na e rrisin trushpërlarjen sa edhe vet në fund të fundit nuk e dine se ku janë.
Hallku ( turqit , serbët , grekët , malazezët ) po punojnë, e ne e masim vetëm vullnetin politik të vendit tonë. Sikur ta dinin ata që i udhëheqin këto dy shtete se sa qesharak janë karshi botës, do të ulnin së paku kokën në shenjë keqardhjeje ndaj popullit të tyre ; Medet , sa të varfër mendërisht që jemi , se pasuri materiale kemi mjaft ( duhej të thoshin botërisht ).
Kësaj rradhe do të flasim për “hallkun “ e huaj që po ecë shumë përpara me shtrembërimet historike , manipulimet gjeografike, e me një qëllim “ të pastër “ kombëtar sipas tyre,; popullarizimin e kombit të pa qenë kurrë ; popullit boshnjak ! (“ Boshnjakët: e Kosovës , të Serbisë dhe te Malit të Zi) , Të mjerët nuk po dijnë që po iu bëjnë sherbime të medha sllavëve , në dëm të shqiptarëve.
A ka historian shqiptar që e pranon që nga Nikshiqi (Mali i Zi ) në vitin 1878 u përzunë boshnjakët ?
Po ku kishte në atë shtetas boshnjak ? ata ishin shqiptarët musliman që pa fije dhimbjeje u larguan nga tokat e tyre. ( feja muslimane nuk i shpetoi nga asimilimi sllav?, por i bëri sllavë musliman ,sot t`ashtuquajtur boshnjak. Shqiptarëvet ortodoks të Nikshiqit nuk iu hëngri palla për kombin dhe u shndërruan në malazias ( një kombi pa qenë kurrë).
Ja se çka shkruan një historian “ boshnjak “ i cili përkundër mbiemrit Shkreli e ka me andje të quhet
Redžep Škrijelj “ Dëbimi dhe egzodi i Boshnjakëve (Lexo i shqiptarëve muslimanfxh ) të Nikshiqit, shpërndarja e tyre nëpër perandorinë e cunguar Osmane , pas Kongresit të Berlinit (1878 ). Tema është bërë në mënyrë shkencore në bazë të dokumenteve në dispozicion nga burimet osmane dhe të tjera ballkanike”. Punimi shkencor që po e lexoni thot Rexhepi ( i cili me qëllim ka harruar se është Shkrel ) ,është studim empirik i dokumentave osman dhe burime tjera ballkanike , por edhe nga dëshmitë gojore të vendasve. Boshnjakët e Nikshiqit apo “Turqit e Nikshiqit” se s ii quanin malazezët, pas një lufteje dy mujore dhe dorëzimit të Nikshiqit, Malit të Zi (1878 ) me familjet e tyre u nisë në një rrugë të gjatë refugjatësh i cili i shpërndau në të gjitha anët Një cak ,plot mundime dhe vuajtje ishte drejtimi i Kosovës , në Mazgit , nëvendin e “mrekullueshëm e të shenjtë osman” , në rrafshin e Kosovës; në një vend që i ngjante shumë vendilndjes se tyre-Nikshiqit , në Mazgit i cili u bë një nga shumë oazat boshnjake.(????fxh)” Përshtatja në kërreth tëri paska qenë e vështirë thot Rexhepi i Shkrelëve. ( shkëputur nga ! Bošnjački Mazgit Autor: Redžep Škrijelj )
Sa turp për shtrembërimet , por edhe turpi i ynë më i madh është se ne e mbrojmë si të tillë. Sulltan Muarti i kishte e kishte lënë jetën këtu nga tradhtia e të e të birit ( Punë e madhe !)
E keqja është se ne ia ruejmë ….çka ruejmë ? ai eshtrat i ka në Turqi .
Edhe pse Mazgiti është në rrafshlartë të tharë , ai numrohet në fshatrat më të bukur të Kosoves- na shkruan Rexhep Shkrel ( pa i ne fund fxh) dhe e vazhdon përshkrimin e tij duke mos e harruar Tyrben e Sulltanit . Duke iu falëmnderuar ujjërave të bollshëm muhaxheret “ boshnjak “ e lulëzuan këtë vend.
Ky palaço historian e mohon çdo gjë shqiptare të ardhacakëve shqiptarë nga Nikshiqi : “ Među mnogobrojnim toponimima u selu je i uzvišenje Piperski Brijeg, kome su muhadžiri iz Nikšića i Kolašina nadjenuli ime po nekom Piperu Seferu (12). Muhadžiri su svoje kuće podizali na potezu Jalije (tur. obala)”
Toponimet me emra të ardhackëve e tradhëtojnë qëllimin e tij : Piperët e Kolashinit dhe Nikshiqit. Por ta dini që para vendosjes në Mazgit të ikurit shqipta nga vendlindja e tye Nikshiqi kishin kaluar andej nga Podgorica, Lezha , Shkodra Gjakova , Peja , Rozhaja duke kërkuar strehim të ri në Perandorinë turke ( 1878 ) E shifni që Turqia kishte rol të dyfisht në asimilimin e popullit shqiptar .Turqit na asimilonin në boshnjak musliman.
Mazgit u ngrit në Çifligun e Arifagas Prishtinalisë, nga i cili u ble toka nga turqit për vendosjen e të besueshmëve të tyre ; shqiptarëve musliman . E dini edhe një gjë , Rexhepi flet në shkrimin e tij mu si hoxhët e sotëm shqiptar;” Falemnderimet për “bërjen e boshnjakëve me tokë” i shkojnë sultanit Abdyl Hamiti II ( 1876- 1909 ) , sipas të cilit ky vendbanim u muslimanëve boshnjak është i njohur si Mazgiti.
Një vërejtje për politikanët e atyre anëve , e njofin këtë histori ata ? apo edhe ata e falemnderojnë Sulltan Hamitin për të sotmen me mohime kombëtare?
Kohë pas kohe do të bëj të mundur që të “kënaqeni “ me historinë tonë të zhberjes të cilës në mënyrë indirekte po i ndihmojmë
Fahri Xharra. 31. 05.15 , Gjakovë