ESSE NGA XHEVAHIR LLESHI/
Për herë të parë e pashë teksa punonte me një tufë letrash të hapura mbi tryezë, në turizmin e dikurshëm të Beratit. Mendova se kjo duhet të qe dëngël e madhe. Një qytet i vogël i shikonte në sy ardhësit dhe pastaj imitonte veprimet e tyre. Shiko, mendova, besoj shumë nga burrat e ditur të këtij qyteti do zbarkojnë në turizëm dhe ky do të jetë, me siguri, qyteti i vetëm në botë ku shkrimtarët, poetucët dhe dramaturgët do ta gjejnë yllin e tyre të talentit duke shkruar gjithë ditën. Po bëhesha merak se ku do t’i gjenin fjalët, por nuk mendova asnjëherë se pas ca ditësh edhe mua do të më emëronin me punë si skenarist në teatër, aty ku ky njeri shkruante drama a komedi në Turizëm…
Ishte Sheri Mita, regjisori i teatrit më të ri në Shqipëri, atij të Beratit. (Më i riu fare ishte ai i Peshkopisë!). Do të kishim një zyrë të dy, por ama që në ditën e parë e dija se ai dhe suita e aktorëve do të zbarkonin në Turizëm. Mësova nga aktorët më të vjetër se ishte nga Fterra e Sarandës, sup më sup me Kuçin e famshëm të Vlorës. Mësova gjithashtu se kishte mëmën vetëm në shtëpinë e vjetër, ngjitur me Mondialin e sotëm. Nuk harruan të më informonin se kishte edhe një vëlla më të madh, Dragush e quanin, si… ashtu…, që sot do ta thoshin plotgojën daun. Fatkeqësi familjare. Por fatkeqësia e vërtetë e madhe ishte ajo e të atit, i cili pas vitit të lindjes së mikut tim të ardhshëm, Sheri Mitës, paskej qenë arratisja në SHBA. Por, e thënë nën zë, kjo dukej si komike, por edhe si një kërcënim: «Kujdes me të!» Ishte i martuar dhe e shoqja punonte mësuese në shkollën «Kristo Isak». Mira, nuk përtonin të më thoshin ata që merrnin fjalët nëpër gojë, ishte zonjë grua, e mrekullueshme, ç’thua! Sigurisht e tillë ishte edhe kur e njoha vetë më vonë. Të paktën, mendova, edhe thashethemet nuk rrinë ndonjëherë pa thënë edhe të vërteta…
Ende pa u mbyllur dita e parë e punës si skenarist në teatër u njoha me të gjithë aktorët: Ceken, Pavlinën, Yllin, Tomin, njoha Yzedinin (Shelegu) piktorin ose skenografin, ashtu edhe Sokolin, Foton, Ardianin, Ilirin, Uljanën, si dhe këngëtare, instrumentistë. I fundit që njoha asaj dite ishte Mimi, Mim Kumati, ustai i prapavijës, që kryente edhe detyrën e sekretarit të partisë. Drejtor ishte një nga njerëzit më të gjatë të qytetit, Gafur Hoxha, miku im dhe i shumë të tjerëve, njeri i përkushtuar dhe vullnetshumë. Nuk përtohej për asgjë…
Të nesërmen Sheri më ftoi për kafe. Atje, tha, në Turizëm. Atje e kam folenë, si në shtëpi. Kështu u njoha me të, ndonëse informacioni i të tjerëve ishte dyndur keq tek unë. Sheri buzëqeshte. Do kalojmë mirë bashkë, mos ki merak. Atje në zyrë, besoj se je bollshëm, unë emrin kam aty, shumicën e kohës jam këtu dhe pasdite në skenë me aktorët. Punë, apo jo? Hm. A të ngopën ca me fjalë? Dhe qeshi ndritshëm. Edhe unë buzëqesha. I dhashë të kuptuar që më kishin fryrë mirë. Domethënë nuk qenkej nevoja t’i tregonte edhe ai. Mjafton me aq. Jeta, dihet madhështia e saj tërheq pas edhe vagonin e mallrave, vagonin e udhëtarëve dhe… atë të fjalëve… Secili do bëjë atë që mundet. Megjithatë sikur kishte dëshirë të fliste. E, pra, edhe unë jam i martuar, kam dy djem (qeshi kur nënvizova: një i vogël e tjetri i madh), gruaja punon këtu te «Shtëpia e Bardhë» (ai mbajti gojën me dorë: në Uashington? Mos! Na fute brenda, mos e thuaj më!). Alerti im besoj do të jetë një moshë me tët bir, si e quajnë? Arian. Bukur. Me «A» të dy. Kam luajtur në disa filma dhe ata më japin një kënaqësi të rrallë. Ma kanë lejuar të drejtën. Hm. E pe dramën «Dy krisma në Paris»? Bashkautor me Pëllumbin (Kullën). I thashë se më kishte pëlqyer. Edhe romanin e Skifter Këlliçit e kisha lexuar. Epikë, por me një frymë të çmuar lirizmi të ndritshëm. Sheri padyshim që punonte shumë, sidomos me detajin dhe atmosferën e shfaqjes, madje ishte nga ata që futi me tepri, po sidoqoftë tejet e pranueshme, gjë që binte shumë në sy edhe tek shfaqja që kisha parë. Nuk ndihej patetizëm tek ai, por ama nuk harronte frymën poetike. Përveç të tjerave, a mund të harrohet tek ai Këshilli i ndrikullave? Humor i shkëlqyer, tmerrësisht i bukur për t’u duruar, por edhe linja të buta si pasqyra e mëndafshtë ujit, një blu e smeraldët, e çuditshme, plot fshehtësi që të fërgëllonte… Do ta gjeja këtë në të gjitha krijimet e tij, në atë arsenalin e madh e tingëllues. Një mjedis me aq pak ndjesi komforti. Por fjalë tingëlluese që bënin përshtypje dhe krijonin atmosferë të mirë, pastaj goditnin në shenjë edhe kur në skenë ishte vetëm një djalë dhe një vajzë, hipur në lishars dhe vargëzonin me shpoti fjalë dashurie. Aty duhej punuar, aty duhej ngritur me madhështi ajo që duhej, ajo që kërkonte fjala e bukur dhe plot humor. Kampion i humorit. Leka Bungo në Lushnje, një tjetër gjigant dhe Pëllumb Kulla në Fier bashkë me atë që mbyllte trekëndëshin, Sheri Mita në Berat. Trekëndësh i bukur i Myzeqesë. Mund të duket si nostalgji klasike, por jo. E tillë do të mbetet edhe për teatrin dhe estradën në vitet tetëdhjetë.
Sheri Mita dhe Pëllumb Kulla ishin dyshe besnike, që ia mbanin fort anën njëri-tjetrit artistikisht dhe brenda një pasioni dhe energjie të pashtershme. Një nga ditënetët e shumta të shërbimeve, ishim të dy, unë dhe Sheri, në Fier. Pritëm të mbaronin provat e dramës që po punohej dhe u takuam tek turizmi i Fierit. Pëllumbi i gjatë dhe plot gaz, i shfrenuar në batuta plot kripë, tha se kjo do të ishte një darkë e madhe, se atyre u kishte ardhur një mik tjetër i madh, i ri dhe plot energji, apo jo Xhev? Takimi i parë është ngjarje. Dhe do ta gdhijmë! Ah që s’kemi një stenografe e të mos na humbnin fjalët që do llomotisim sonte. Se kryeveprat dalin nga llomotitjet, ta dini prej meje. I thërrasim kujtesës dhe nuk na vijnë mendimet që kemi broçkollitur gjatë festës… Do bëjmë si do bëjmë, por kam frikë, shtoi Sheri, se mos na i stenografon Xhevairi! Ku e dimë ne se ky nuk e njeh stenografinë? Ah, po kjo qenka gjë e madhe, se nga sytë-frëngji duhet të kesh ca frikë! Foli kështu Pëllumbi dhe përplasi fort gjuhën me qiellzën…
Jo, nuk iu nda asnjëherë punës, për çudi, në një kohë kur edhe ai si gjithë artistët, preferonte vetminë për të bërë art. Herë në Turizëm, herë edhe në Sallën e Provave, aty ku çdo aktor merrej me zërin, me pikat kulmore të fjalës, me tonet e interpretimit. Ndihej i plotësuar kur gjërat merrnin kthesat e duhura. Ose e sillte situatën pikërisht se ashtu duhej. E ne, të dy bashkë sikur ndiheshim më të fortë, po në të vërtetë kjo forcë krejt formale nuk duhej fare. Të dy e kishim suksesin të garantuar. Dhe kur ne flisnim me zë të ulët fuste kokën te dera Mim Kumati, sekretari i partisë, i cili bënte sikur po kërkonte diçka dhe dilte. «Sheri», i thashë, «që Mimi të mos fusë më kokën te dera, është më mirë të flasim gjithnjë me zë të lartë…» Qeshi pak. «Skuth…», tha.
Kur mori shtëpinë e re u bë me krahë. Ishte një apartament i bukur, një kat më lart se shtëpia e Shyqri Spahiut, disenjatorit të madh të Beratit, njëri prej miqve tanë më të mirë. U mor vetë edhe me detajet, ndonëse Mimi deshi ta ndihmonte, duke e shtrënguar fort sqeparin në dorë. Zot na ruaj, edhe ndihma e Mimit duhej! Megjithatë, të dy u ndanë duke qeshur. Në vizitën time bashkë me gruan, gjeta në shtëpi edhe të ëmën e tij aq të njohur, legjendare të thuash. E qeshur, por një e qeshur e përmbajtur, ndonëse dukej madhështore. Jam këtu, por mendjen e kam në Tiranë te Dragushi. Iu bëftë nëna! Oh, sa më dhemb ai djalë, more bir! Po edhe ti qenke i mirë. Pale, edhe nusen ma paske bukuroshe! Eh, Dragushi im! Ah, more djalë, të kesh birin në shtëpi, siç kam unë Dragushin, edhe vetë shtëpia nuk e di ku e ka kokën. Po shyqyr që e kam. Se ai që është i zoti e gjen rrugën e tij dhe nuk ka nevojë për krahë, kurse ai nuk bën kështu. Më prek shumë butësia e tij, madje edhe egërsia e tij. Edhe Sheri ma do shumë… E di, i thashë. Ma zë gjithnjë në gojë. Por… S’ka por, një si ai mbetet fëmijë dhe të jesh gjatë gjithë jetës një fëmijë, askush tjetër veç meje nuk e di sa e çmuar është…
Sheri Mita e nderonte mjaft të ëmën. Rast i rrallë? Jo. Kështu e kam njohur, të shprehej qartë dhe bukur, sidomos me të ëmën. Grua e rrallë, po edhe ky ishte një djalë i rrallë! Tejet punëtor, gjithmonë i shqetësuar, paksa i grindur (më tepër me veten), hera-herës si i mërzitur, me një dhembje të përhershme koke, sidomos prej një detaji. Nuk mungonin rastet kur dukej i hutuar e i tronditur fund e krye, edhe pse e spërkaste këtë me të qeshurën e tij të përhershme, ndonëse në dukje mjaft e kursyer. Në një nga këto raste më tha se do t’i duhej të largohej për një film «Yjet e netëve të gjata». Do të jem ngushtë me këmbën, se personazhi ka një detaj mjaft interesant: do t’më duhet ta mbaj këmbën të lidhur fort, të fashuar krejt, sepse do të jem me një këmbë, sakat. Mendo, ç’torturë, dhe kjo me siguri që ma freskon pastaj fjalën që do them, ku s’do mungojë edhe hidhërimi. Uf, ç’tmerr!… Po sikur të mos duan këta? Se edhe drejtori i mirë ka ikur, tani është drejtoreshë. Ç’thua? I zgjidh gjithnjë urdhri nga lart, nga ata për ndërhyrje në film, e di vetë ti. Pastaj mos harro, kjo vjen bashkë me një kritikë përvëluese më vonë. Por ndoshta më ndihmon Vangjush Popli këtë radhë. Do ta kem asistent regjisor për estradën. Avdyl Pilafi, sekretari, ma priti mirë. Thikë me dy presa, Sheri. E di, vëlla… Ja kështu, rridhnin ditët, puna, lodhja e madhe, e qeshura e tij bëhej edhe më e ndritshme…
Në ditët tona të shërbimit në Vlorë, kur na u desh të rrinim në hotelin e shtëpisë së oficerëve, erdhi befasisht. Do të krijonim libretin e ri të estradës dhe ta mendosh, në ditët e kampionatit botëror të futbollit, sepse s’mund të rrinim pa e ndjekur. Por ishte edhe koha kur u morëm me njëri-tjetrin. Unë i tregova, me besim të madh natyrisht, për një nga rastet e mia kur vendosa të arratisesha. Natë. Posta e kufirit në Rrajcë. Isha me shërbim nga Ministria e Punëve të Brendshme (Komiteti i Rinisë të asaj Ministrie, me Hasan Lekën). Bashkë me komandantin e postës inspektim në vijën kufitare, matanë klonit. O Zot. Një hap më ndante. Komandanti futet në lisnajër nevojat e tij. Se në vijën e kufirit të vijnë gjithnjë nevojat! Po para syve të mi doli Neka dhe im bir, Ariani. Brrrr. Tmerr. Ç’po bëja ashtu? Ku do përfundonin ata? Po prindërit? Vëllai, motrat… Një hap dhe më në fund u ktheva. Ujë në djersë… Sheri m’i kishte ngulur sytë gjithë tmerr. Jo, unë s’do ta bëja kurrë. Nëna ime do të vdiste. Mira do të pësonte një fat të frikshëm me të tre fëmijët! Ç’thua! Se ai që kam pasur në Amerikë, në vend që të mendonte për ne harroi, mendonte për vete. Na paskej harruar. S’e merr dot me mend ç’pasoja kemi vuajtur pa i pësuar, por njerëzit e nënës, djemtë e tezeve, na kanë dhënë krah… As që e merr dot me mend. Respekt i madh. Matot, përshembull. Ah, Xhevair, Xhevair! Po më ngulen thikat në zemër, më duket. Dhe tregoi gjatë vuajtjet e tij të mëdha, shpirtërore. Nuk do të doja ta dëgjoja, por u përpoqa ta kripja ca me humor. Me humorin e tij të madh. Mjaft. Ao… ushnja… Ah…
Ne do të ishim në Përmet, takimi kombëtar i estradave, në Gjirokastër, në Sarandë, në Peshkopi, në Bajram Curr, në Pukë, në Kukës, në Shkodër, Lezhë, Lushnje, Durrës, kudo. Në çdo skaj. Mëngjesi i tij do të ishte mjaft i përkushtuar, i qetë, meditativ, por ama me një kurim të jashtëzakonshëm të tavolinës, me një përkushtim plot sqimë të kafesë. Hidh e prit batuta. Dhe ai zëri i tij i plotë, i qartë, emocionues, i ngrohtë. Dhe sidomos tek filmi «Dora e ngrohtë» Kulmi në skenën kur jep këshillën, kur i mençuron edhe të tjerët, një frazë që i shkonte shumë dhe do të mbahej mend gjatë. Bishti i qenit… Aty do të mbahej mend gjatë Sheri Mita ynë, artisti që i dha aq shumë filmit, artit të skenës, estradës në veçanti, ankthit të bukur që të shkakton ky art, mësimet që të japin… Dhe ia doli kurdoherë. Kurrë nuk e dëgjova njëherë të tregohej mosbesues.
Dinte të ishte edhe tragjik. Kurrë nuk fluturonte ulët. Dinte t’i çmonte episodet e dhimbshme. Sidomos në kohën kur ishte pa shtëpi, gjer vonë. Por fjetjen në hotele të linte përshtypjen se e donte, pasi vëmendja befas zhvendosej tek ai. E donte këtë detaj. Zbriste nga shkallët, jo me ashensor. Aty mund të nxirrte një subjekt sikur ta kishte as në mëngë. Shkurt. Thjesht. Dhe kjo përmasë i jepte elegancë. Atje në Amerikë babai mund të jetë martuar. Jo mund, por ishte martuar, mund të kishte edhe ndonjë vëlla a motër. Kush e di. Gjë e vdekur, e huaj. Na mban përfund, por edhe më jep një tharm, more vesh? Më jep tjetër pamje. Se në këtë jetë mjafton jo si i sheh ti gjërat e njerëzit, por si të shohin ata ty. Ja, për shembull drita që më shohin mua është kjo, unë atyre u dukem i veçantë. Pastaj, mendo, kjo ka rëndësi sepse mua më jep ëndje dhe dritë. E çuditshme? Jo. Unë jam në filma. Pak e saktë. Si kripa. Aq sa duhet. Por pa mua nuk do të ishte aq e lehtë. Dhe kthehem sërish këtu, një shfaqje bombë. Pastaj Cekja është gjithnjë asi nën mëngën time. Nuk i jap aq shumë, por i jap gjithnjë atë që duhet. Dhe ai fiton dritën e veçantë. Me një fill të padukshëm e mbaj fort në skenë. Se Cekja është i papërmbajtshëm. Të ikën nga dora kur të duash…
Atje, në «Shtëpinë e Bardhë» në Mangalemin mahnitës, kur të mbërthen një rrëqethje e jashtëzakonshme emocionale, duke pirë një gotë raki a një gotë verë qëllonte që vinte Llazar Vera, një nga lëvruesit e dramës, i cili merrte kumte e lëvdata edhe nga Avdyl Pilafi, ai mund të shqiptonte një dëshirë të fshehtë, duke iu lutur Zotit t’i jepte një kënaqësi të përveçuar, domethënë t’i jepte më shumë forcë Alertit që të arsimohej si duhej dhe të bëhej i madh në fushën e tij, që vajza të arsimohej diku jashtë, që djali të merrte rrugën e duhur. (Diku jashtë? Si mund t’i shkonte në mendje?) Dhe Mira ç’heq me ta. Unë jam për asgjë. Jam kot në shtëpi. Unë edhe kur jam me një gjë larg skenës mendoj se si do ta përdorja atë skenë, si do tingëllonte. Pa dashje i thashë në telefon Bardhyl Xhamës «Ao, Bardhyl!» në vend që t’i thosha «Alo, Bardhyl!» Pa dale, po sikur të lozja pak. Ao, ushnja? Po, Cekja në telefon. Bukur. (Një fërkim duarsh.) Do të shijonte shumë në skenë! Lavdi Zotit! Je i madh! Kështu po, mund t’’iu hapej porta imazheve.
Pastaj vinte pagjumësia e gjatë. Ai ishte fëmijë i artit të madh. Dhe vinte enkas Kadri Roshi për të pirë një gotë te «Shtëpia e Bardhë». Me të ishte natë magjike. Pastaj i tekej Nand Radit. Edhe ai i thekur. Se Pëllumb Kulla dhe Leka Bungo ishin të shtëpisë. Nuk përtohej as Alfred Verria, as Xhixhi i estradës së Durrësit, i madhi Serafin Fanku, parodistët e Vlorës. Miqtë e tij ishin gjithë artistët e mëdhenj, befas u bënë miqtë tanë të përjetshëm. E, pas takimit me ta duhej përgatitur mizanskena e nesërme. Qoftë edhe një batutë. Larg qoftë vinte përsëri Kadriu, Nandi, Vladimir Prifti e shumë të tjerë. Një çast dhe tavolina zbukurohej me Ceken. Fillonte raundi i ri, ndeshje e re, klimë tjetër.
Kaluan vite. Sheri i fitoi të gjitha betejat dhe ja erdhi viti 1989, rrëzimi i Murit të Berlinit dhe shembja spektakulare e gjithë Lindjes. E more vesh? Të pata thënë. Po fryn Juga. Sonte do vete te Pëllumbi. Do iki vetëm. Ik. Unë për vete po merrem ca me televizorin. Jo ika, po fluturova. Nuk duroj dot. S’ka më ajër. Ja, edhe mbledhjet e partisë i bëjnë të hapura tani. I ka zënë data. Të mjerët. Dhe iku. Erdhi pas tri ditësh. Po ai. Ziente përbrenda por s’dukej. Përmbahej. Maska. O Zot. Shteti filloi të hidhte ca kocka te këmbët sikur të tjerët të qenë qen të uritur. Maskarenjtë. Mendonin se tani, më tepër se kurrë do të hanim njëri-tjetrin. Moskurrë. Jo, jo, jemi të aftë ta shqyejmë njëri-tjetrin…
Ç’halle kishte (edhe më tepër ka tani) një artist në Shqipëri?! Po një artist i madh? Miqtë tanë dendësoheshin. Sheri, i thashë, ndreqe filmotekën tënde, edhe dramat e vëna në skenë, edhe komeditë, skeçet, monologët, paroditë. Po fryn era të ikësh nga Berati. Tani s’do të ketë më kafaze, as pragje e mure. Po fryn era bukur mirë. Shpejt, shumë shpejt edhe ne. Rregulloje rrugën për t’u strehuar më në fund në shtëpinë tënde në Tiranë. Mirë? Dhe ai më shihte në sy. Hm. Mendohej. Mendohej dhe s’dinte ç’të bënte më parë. Dhe, shiko, hë për hë mos e shit shtëpinë këtu. Më vonë, do ketë çmime të tjera. Dridheshim nga emocioni, edhe ai, edhe unë.
Nuk dua t’i bie hakut. Por më bëri përshtypje. Ai iku menjëherë. Thjesht iku. Pa u takuar me asnjë. Duhej bërë gjithçka atje. Dhe rrodhi jeta edhe për të, edhe për mua. Si për mua edhe për të ikja e djemve jashtë. Emigracioni. Pastaj për mua tragjedia dhe nuk u pamë dot më. As për ditën e asaj tragjedie jo. Vonë po. U takuam. Kemi ndenjur, kemi treguar gjithçka nga thelbi i shpirtit. Vinte te zyra në Tiranë dhe uleshim për të pirë kafe. Ai qëllonte që rrinte me orë të tëra pa folur. Dhe nuk ma zuri në gojë Amerikën. Asgjë. Asnjëherë. Dukej tjetër njeri. Një prej atyre ditëve, duke pirë kafe te «Vila Palma» te «Blloku» në Tiranë (ai kur vinte, shpesh merrte në telefon), më tha se nuk e meritonte miqësinë me mua. Më ndje Zot, çfarë kam kështu. Më janë mbështjellë të gjitha fjalët në fyt. Nuk e marr vesh ç’po ndodh. Forca, djalosh, i thashë. Gjeje ku e ke fshehur tërë atë humor dhe energji. Eh! Ja tek plasi. Ai nuk ishte humor, vëlla, ai ishte hidhërimi im që tjetërsohej ashtu! Hidhërimi, helmi i jetës, i viteve. Ato ma thanë edhe gëzimin. Tëmthi im tani ishte në tru dhe nuk prodhon më helm, por sheqer. Kulmi. Ja, kjo është fatkeqësi! Se ai që ka qenë në burg atëherë mund ta transformojë tani hidhërimin në një lëng edhe më të hidhur. Pelin. Dhe pelini del pastaj si humor i kulluar rrugësh. I ke dëgjuar?…
Shkëputej rrallë për të ardhur tek unë. Isha gati t’i jepja gjithë botën time. Isha gati ta zgjoja nga dremitja e thellë. Por nuk arrita të bëja gjë. Sheri gjithnjë e më dendur më shihte në sy gjatë, pa folur. Dhe zija t’i flisja për dramën Shtëpia në bulevard të Fadil Paçramit, ai sërish rrinte ashtu. Pa gojë. Edhe kur doja të qeshja pak me rolin te Fytyra e dytë e Dritëro Agollit. Pastaj e ktheja pllakën, filmat me radhë. Mbase bën efekt, kush e di. Ngadhënjim mbi vdekjen, Yjet e netëve të gjata, Vitet e pritjes, Të mos heshtësh, Ballë përballë, Operacioni «Zjarri», Gjeneral Gramafoni, Skëterrë 1943, Vetmi, Përdhunuesit, Nata e parë e lirisë, Familja ime, Në fillim të verës… Jo, nuk isha në gjendje për t’ia kthyer atë, buzëqeshjen e tërë botës, s’po mundja. Ndërkohë erdhi një fans i tij. Ishte nga Shkodra. Krejt i lëpirë, me kostum të rrallë, të mbyste aroma e kë këndshme. E përqafoi fort Sherin. Edhe ky u përpoq disi, por nuk ia dha dot atë që kërkonte, shpirtin e bukur e të qeshur. Pastaj i tha se i duheshin 2000 lekë (të reja) (në fakt unë nxora një 200-she, por ai m’i nguli sytë fort!) për një sebep. Sebep i thënçin! Ia dhashë unë 2000 lekshin që të ikte. Dhe iku. Mirëpo, ja tani afër, para tri javësh ai u shfaq sërish te «Vila Palma» dhe unë e njoha Shkodranin. U afrua tërë madhështi dhe ai u bë gati të thoshte diçka. Belbëzoi vetëm «Jam ai…» dhe unë s’di se si ndërkaq fryu një erë e fortë që plasi xhamat dhe u bë rrëmujë. Dolëm jashtë me nxitim…
E prisja dhe e pres qoftë edhe këtë gjurmë prej atij njeriu. Mirëpo që të shkruaja (kam, nuk e di sa detaje për t’i thënë për mikun tim të madh Sheri Mita!) u bë shkak Sulejman Mato, poeti dhe shkrimtari që shpesh vjen dhe bisedojmë për ato që ai ka më tepër përzemër, letërsinë dhe botimet. Më ngacmoi dhe unë i thashë diçka që s’duhej thënë. Jo, jo, kurrsesi ndonjë shprehje kush e di çfarë, por që unë e konsideroj të rëndë. Sheri nuk jeton më. Dhe ndjesa për të tani është e kotë… Ç’farsë mund të ishte edhe ndjesa!…
I thashë vetes se ne të dy, (mund të jemi ngaherë të dy, ashtu duke biseduar për vitet që kemi kaluar bashkë!), ndoshta duke mbajtur përpara mbi tryezë një gotë verë të kuqe, por ama ditët e arta të humorit e të krijimtarisë sate atje, në Turizmin e dikurshëm të Beratit, jo, nuk vijnë më kurrë… Unë po përpiqem të jetoj me suksesin, kurse ti asnjëherë nuk e mendove, megjithëse e kishe të pranishëm çdo çast. Se arti e do sqimën dhe suksesin, por do edhe që të jesh patjetër i ri, do edhe entuziazmin, që ti dhe unë, i dashur Sheri, miku im i mirë, e kemi lënë me kohë pas…
02 janar 2016