Replikë me Panajot Barkën rreth ligjit të minoriteteve kombëtare/
Sa herë që Shqipëria i qëndron përballë Greqisë, tek i tregon autoritet dhe kërkon bisedime të barabarta në çdo nivel si një fqinj i mirë dhe jo vasal, profesori i Katedrës së gjuhës greke në Universitetin e Gjirokastrës, Panajot Barka nxjerr në dritë nga një opinion. Në këto sprova të lodhshme, kur Barka bredh si kali në lëmë dallohet veç një qëllim; udha e servilizmit ndaj Greqisë. Sipas tyre nuk duhet ta zgjojmë nga gjumi ariun e Athinës, sepse vota pozitive për hapjen e bisedimeve për anëtarësim në BE është në rrezik.
Në shkrimin e tij të fundit Panajot Barka i mban leksione qeverisë Rama dhe shqiptarëve se si duhen trajtuar minoritetet në Shqipëri me një ligj të veçantë. Por, Panajot Barka, nacionalist ekstremist, i cili punon dhe lufton për aneksimin e Jugut të Shqipërisë përpara se t’i mbajë leksione shqiptarëve për të drejtat e pakicave, duhet në fillim këto mësime t’ia mbaj atdheut të tij amë, Greqisë. Republika e Greqisë është i vetmi vend anëtar në Bashkimin Europian që nuk njeh minoritetet, të cilat kanë jetuar dhe jetojnë brenda saj prej shekujsh. Kështu, ajo nuk njeh minoritetin hebre, edhe pse ky minoritet ka varrezat e tij të ndara nga të tjerët. Hebrenjtë, më së shumti kanë jetuar në qytetin e Selanikut, ku dikur ndodhej varreza më e madhe e tyre në Europë me mbi 500 mijë varre, por këtë varrezë grekët e prishën dhe me pllakat e mermerta të tyre ndërtuan Universitetin Aristoteli. Pra, atje ku sot mësojnë mijëra të rinjë në Selanik kanë qenë varrezat e hebrenjve.
Greqia nuk njeh minoritetin sllavo-maqedonas numri i të cilëve është diku 40 mijë, nuk njeh minoritetin turk, minoritetin pomak, nuk pranon minoritetin shqiptar i njohur zyrtarisht me Marrëveshjen e Lozanës. Pakica shqiptare e njohur me këtë marrëveshje, megjithëse e përzënë, e masakruar me genocid në vitin 1944-‘45 në Çamëri, ende jeton në masë të madhe në Trakën greke, diku në këtë zonë janë afërsisht 60 mijë shqiptarë, pa folur për grupime të vogla në prefekturën e Selanikut dhe Janinës.
Greqia në fillim të viteve 1980 ka prishur në Selanik varrezat e shqiptarëve, të bullgarëve dhe rumunëve. Këto varrezat kanë qenë pronë e këtyre komuniteteve.
Minoriteti bullgar është asimiluar, vetëm diku nga zona e Seres jetojnë ende disa qindra pleq, të cilët flasin gjuhën bullgare.
Greqia, minoritetin turk, e ka zvogëluar pak nga pak. Turqit që dikur jetonin në Selanik pothuajse janë asimiluar. Turqit që jetojnë në Evro-Thraqi njihen si grekë të fesë islame dhe jo pakicë turke. Vllehët në Greqi janë minoriteti më i përkëdhelur në aspektin e pushtetit, por që nuk u njihen të drejtat gjuhësore dhe kulturore. Ata njihen si vllehë grekë (ellinovllahon). Pra, vllehët në Greqi, edhe pse kanë patur shkolla në gjuhën e tyre deri në vitin 1912, kur jetonin nën Perandorinë Osmane, pas vitit 1912 Greqia i mbylli shkollat e tyre duke mos i klasifikuar as si minoritet kulturor.
I rikujtoj Panajot Barkës se kur Greqia nxori ligjin e emigracionit për pajisjen me leje qëndrimi në vitin 1998, në këtë ligj parashtroheshin edhe dy kushte që duhet të plotësojë emigranti:
Analizat e gjakut, grupin e gjakut, ADN, e e kështu me radhë
Deklarimi fetar.
E pra, këto ishin dy kushte që binin ndesh me të drejtat e njeriut, sepse në asnjë vend të botës demokratike emigrantëve që kërkojë leje qëndrimi ekonomik nuk i kërkohen analizat e gjakut, ADN apo përkatësia fetare.
Në Greqinë “demokratike” të Panajot Barkës ekziston edhe racizmi fetar, ku grekët që nuk i përkasin besimit ortodoks përndiqen. Disa herë grekët që praktikojnë besimin e Jehovai janë goditur dhe thirrur disa herë nëpër biseda informative nga policia e Greqisë, pa folur më për ata qytetar grekë që i përkasin besimit islam.
Është mirë që profesori Panajot Barka të mbaj në Greqi disa leksione për të drejtat e minoriteteve duke bërë paralele me pakicën greke që gëzon të drejta të barabarta me qytetarët e Shqipërisë me kombësi shqiptare. Sot, minoritetet greke, sllavo-maqedonase, vllahe, egjiptase kanë partitë e tyre politike kombëtare. Mësojnë në gjuhën e tyre amtare nëpër shkollat fillore, 9 vjeçare dhe minoriteti grek që është më i përkëdheluri mëson deri në universitet.
Vetëm pak ditë më parë policia e Janinës ndaloi dy shoferë të MPJ të Shqipërisë dhe gjykata dënoi me mbi dy vite burg, vetëm se po transportonin disa dhjetëra libra që fëmijët e emigrantëve të mësojnë gjuhën amtare. Më këtë veprim Greqia tregoi se funksionon si në shekujt VIII-XIX, kur përndiqeshin shqiptarët që mësonin nga një gërmë të gjuhës shqipe.
Ndaj profesor nxirre barkën tënde nga ky gjol se baltovina e shpifjes dhe gjirizi i gënjeshtrës do të të thithin në gropë e të marrin frymën.
Do qe e udhës që Panajot Barka të na tregonte rreth leksioneve që ka marrë në fillim të viteve 1990 nga organizata ekstremiste greke SFEVA, PASIVA dhe Mitropoliti i Konicës, Sebastianos për aneksimin e jugut të Shqipërisë.